Avui, 11 d'abril, les hores que he anat a l'escola hem fet el seguiment de 2 Plans individualitzats (PI).
Els dos plans individualitzats són d'un nen i d'una nena de 6è de primària.
El nen té està diagnosticat com a TEA i a part de fer-li reforç individualitzat de matemàtiques i llengua també se li fan adaptacions de la resta d'assignatures i se li treballa molt el tema de relació amb els companys i amb els adults.
La nena està diagnosticada que té una deficiència intel·lectual lleu, amb ella també li costa relacionar-se amb els iguals i se li fa el mateix reforç i les mateixes adaptacions que l'altre nen.
Aquesta revisió és la que s'acostuma a fer al 3r trimestre i a més a més perquè són dos alumnes que l'any que ve passaran a secundària i servirà a l'hora de fer el traspàs.
Ho sigui els apartats que s'ha de treballar més amb aquets dos alumnes és la interacció amb els iguals.
Ha estat una experiència molt interessant, ja que no n'havia elabora cap i he vist quin era el seu funcionament i de la importància del seu seguiment, ja que hi havia alguns objectius que s'havien complet i se'n marcaven d'altres.
El que m'ha quedat el dubte de si tots els centres seguixen un model bastant estandàrd o cada centre se'l fa una mica a la seva manera seguint unes pautes generals? Com ho veieu?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada