He participat en una reunió que han fet la psicopedagoga de l'EAP, la meva tutora, una logopeda (servei extern) i la tutora de la nena de 5è. Aquesta reunió era per preparar l'entrevista que han de fer amb els pares per explica'ls-hi els resultats del WISC-IV i del TALEC que li va passar la logopeda a on es veu que té afectades moltes competències que en lectura estaria a començaments de 3r i de matemàtiques entre 1r i 2n.
A la reunió hi participaran la meva tutora, la psicopedagoga de l'EAP i la logopeda. A aquesta alumne ja se li feien adaptacions, però a partir d'ara se li farà un dictamen per ajustar totes les matèries al seu nivell i fer-li un PI formalitzat.
Buscant a veure que pot haver passat, s'ha trobat que a 1r de primària des de la Vall d'Hebron se li va passar un ITPA que va sortir bé. Co mque estava diagnosticada com a TDAH i TEL, totes les dificultats que tenia se li atribuia al diagnostic.
Crec que és una situació difícil, ja que se'ls hi ha de dir a uns pares que tenen una nena de 9 anys que saben que té dificultats (però que ho atribueixen al TDAH) i encanvi han de saber que tenen una filla amb una deficiència mental lleu. Ha estat molt interessant veure la coordinació entre l'escola, l'EAP i el servei extern per poder treballar en equip de manera consensuada.
Si algú vol més informació he trobat aquestes pàgines sobre aquests tests: TALEC i ITPA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada